Η σημερινή μέρα μπορεί άνετα τα χαρακτηριστεί ως ορόσημο όχι μόνο για την Μέγκαν Μαρκλ αλλά και για την Ιστορία της Βρετανίας.Η Δούκισσα του Σάσσεξ κέρδισε τον δικαστικό αγώνα ενάντια της Βρετανικής εφημερίδας Mail on Sunday μετά και την δημοσιοποίηση γραμμάτων που μιλούσε για τον πατέρα της.

Το γεγονός αυτό δεν έπληξε μόνο την εικόνα της αλλά ταλαιπώρησε και αρκετά το παλάτι μετά και την δημοσιοποίηση πληροφορίων ότι επέπληττε συνεχώς της Μαρκλ για την συμπεριφορά του πατέρας. Με την εφημερίδα να κάνει λόγο ότι τα εν λόγω γράμματα, γράφτηκαν από την ίδια με σκοπό την δημοσιοποίηση και πλήξη του παλατιού.

Ουσιαστικά, το Εφετείο απέρριψε την προσπάθεια της εφημερίδας να διεξαγάγει δίκη στην υπόθεση της ιδιωτικής ζωής και των πνευματικών δικαιωμάτων. Να σημειωθεί ότι από την αρχή κιόλας των δικαστικών διαμαχών υπήρξε φανερή υποστήριξη της Δούκισσας από Δικαστή, καθώς τα αποσπάσματα στην εφημερίδα περιείχαν πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων της. Στην απόφασή τους, οι τρεις δικαστές που έκριναν της υπόθεση ανέφεραν ότι το περιεχόμενο της επιστολής ήταν «προσωπικό, ιδιωτικό και δεν εμπεριείχαν θέματα έννομου δημόσιου συμφέροντος».

Η ίδια σε δήλωση μετά και των τέλος των συνεδριάσεων πρόσθεσε ότι αυτή η νίκη δεν είναι μόνο δική της αλλά όλων αυτών που προσπαθούν να προστατεύσουν την προσωπική τους ζωή.

«Αυτή είναι μια νίκη όχι μόνο για μένα, αλλά για όποιον ένιωσε ποτέ φοβισμένος να υπερασπιστεί αυτό που είναι σωστό. Αν και αυτή η νίκη αποτελεί παρελθόν, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι είμαστε τώρα συλλογικά αρκετά γενναίοι για να αναδιαμορφώσουμε μια βιομηχανία ταμπλόιντ που θέτει τους ανθρώπους να είναι σκληροί και να κερδίζουν από τα ψέματα και τον πόνο που δημιουργούν. Από την πρώτη μέρα, αντιμετώπισα αυτήν την αγωγή ως σημαντικό μέτρο του σωστού έναντι του λάθους. Ο κατηγορούμενος το αντιμετώπισε ως ένα παιχνίδι χωρίς κανόνες. Στα σχεδόν τρία χρόνια από τότε που ξεκίνησε, έκανα υπομονή απέναντι στην εξαπάτηση, τον εκφοβισμό και τις υπολογισμένες επιθέσεις. Σήμερα, τα δικαστήρια αποφάνθηκαν υπέρ μου επιβεβαιώνοντας και πάλι ότι το The Mail on Sunday, που ανήκει στον Λόρδο Jonathan Rothermere, καθώς παραβίασε το νόμο».